یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد:

جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از بهترین راه های مشارکت مردم در توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی است

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد

سعید تیموری، رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد ضمن شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی این جشنواره را یکی از بهترین راه های مشارکت مردم در توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی دانست و گفت: درگیر کردن «عموم مردم» با کتابخوانی و معرفی و شناساندن کتابخانه های عمومی در سطح جامعه یکی از مزایای برگزاری این جشنواره است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، سعید تیموری، رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد با شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی با صدور پیامی از همکاران و دانش آموزان ملاردی جهت شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:

جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از بهترین راه های مشارکت مردم در توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی است؛ درگیر کردن «عموم مردم» با کتابخوانی و معرفی و شناساندن کتابخانه های عمومی در سطح جامعه یکی از مزایای برگزاری این جشنواره است.

جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ ائمه‌ معصومین(ع) به ویژه فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین(ع) به‌ویژه حضرت امام رضا (ع)، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل‌بیت (ع) از طریق انتشار گسترده‌ این آثار و اشاعه و ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار، فعالیت می‌کند.
این جشنواره در قالب های هنری، قصه گویی، معرفی کتاب، داستان و شعر و همچنین هنرهای دیجیتال و به صورت فردی، خانوادگی و گروهی برگزار می شود، که برای مردم و خصوصا دانش آموزان دارای جذابیت است.

 امید است همه مردم بتوانند از برکات معنوی و معارف رضوی این جشنواره بهره‌مند شوند.

سعید تیموری
رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 4 =